fumat

Trucuri care te vor ajuta să renunți la fumat

Fumatul dăunează sănătății! Noi o știm cu toții, dar încă mulți oameni sunt dependenți de fumat și nici o singură zi nu începe sau se termină fără o țigară.

Dar de fiecare dată când aprinzi una, crește riscul de cancer la plamani, la vezica urinara, la pancreas, la gura, la esofag si alte tipuri de cancer. Astfel fumatul creste riscul de boli de inima, accidente vasculare cerebrale, hipertensiune arterială, diabet zaharat, depresie, boala Alzheimer, oase subtiri, obezitatea si multe altele.

In plus, fumatul afecteaza capacitatea mentală și de memorie precum și creșterea riscului de impotenta si de reducere a fertilității. Fumatul in timpul sarcinii, astfel afectează copilul nenăscut. Femeile care fumeaza in timp ce sunt gravide, adesea dau naștere la copii prematuri.

Aici sunt cele câteva sfaturi pentru a vă ajuta să renunțați la fumat.

Curățați casa. De îndată ce ați decis să renunțați la fumat, este timpul pentru a curăța casa. Acesta este un pas important, deoarece va elimina petele de fum de țigară și mirosul, care vă pot implora pentru un alt puf.

Următorul pas este de a evita declansatorii, care pot fi oameni, locuri, lucruri și situații care au pornit nevoia de a fuma. Evitarea sintezei declanșatoare va ajuta la reducerea dorintei de a fuma, dar nu va opri pofta în întregime. Amintiți-vă că poftele nu durează mult timp, și cu siguranță pot trece.

Păstrați-vă mâinile și gura ocupate. Dupa ani de fumat, unora le lipseste confortul unei țigare în mâinile lor. Deci, caută modalități de a ține mâinile și gura ocupate.Pentru a păstra gura ocupată, puteți mesteca guma fara zahar, dropsurile fara zahar, sau cuișoare, semințe de floarea-soarelui, bastoane de lemn dulce, morcovi și bastoane de țelină.

Practica o respirație profundă. Ori de câte ori simți o dorință puternică pentru o țigară, respiră adânc și încet. Asta te va ajuta să te relaxezi și să te calmezi. Respirație profundă este foarte benefic pentru cei care doresc să renunțe la fumat. Pe lângă consolidarea capacității pulmonare, respiratie profunda, astfel usureaza pofta de nicotina si imbunatateste starea de spirit scăzută

Beți apă. Un element important pentru depășirea dependentei de nicotina este consumul fix de apa zilnic. Corpul tau are nevoie de apa pentru a alunga toxinele, asa ca beți apa la intervale regulate. Prin consumul de mai multa apa, vei urina mai mult, accelerând astfel la eliminarea de toxine.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>